blogimage11

Selalu kita lihat pasangan yang sudah lama bersama, mulai malas nak layan pasangannya yang MANJA! Dah kurang cintalah tu kut kan? …

  • Mulailah ada kata-kata seperti, “Manja sangat, biar dia!”
  • atau “Tu lah, lemah, selalu dimanjakan beginilah jadinya”
  • dan mungkin ada yang berkata begini, “Ishhh… gelilah, manja-manja cam ni, pergilah main jauh-jauh!”

Aduuhhh sampai hati cakap macam tu pada orang suatu masa dulu anda giler-gilerkan! Dulu kemain mengidam, kejar sana-sini, selagi tak dapat, selagi tak kahwin, selagi tulah duk usaha kannn…

(more…)



Apa komen anda? : 1 Comment