Bermain mata

 From : eBuku 101 cara mencari cinta
Teknik Memikat : Cara 56

Jom sekali lagi kita menyanyi, “Ohh…aku tergoda, aku tergoda…terkecewa, dari kerana mata yang mempunyai kuasa!” best tak lagu tu, dari dulu-dulu lagi dah dialunkan lagu mengenai betapa hebatnya renungan mata yang dapat mengeluarkan kuasa dan bisa menggegarkan jiwa.

Saya sangat suka teknik bermain mata sebenarnya 😆 …yang bestnya, sesiapa saja boleh melakukannya jika tahu apa makna disebalik renungan itu. 
 
Dari penglaman bro : Barangsiapa yang menjadi ‘mangsa’ renungan saya pasti menjadi serba-salah dan tidak senang duduk, HAHAHA!!… perasan!

Kadang-kala, saya suka merenung bibir semasa si dia bercakap. Mungkin dia pula yang akan terdiam, kelu seribu bahasa. Tetapi, janganlah terus merenungnya tanpa henti supaya tidak dikata ‘gatal’. Sekadar membuatkan dia menyedari bahawa dia begitu menarik di mata anda cukuplah tu.
 
Jelingan maut juga akan sentiasa memikat sesiapa saja. Cara saya selalu lakukan ialah berdiri dengan badan sedikit serong dan menunduk sedikit, menjeling ke atas dan terus ke sisi. 

Jelingan harus fokus dan berselang seli. Sekejap jeling, sekejap menunduk… kemudian apabila sudah yakin dia menyedari kita menjeling kepadanya, berikan sedikit senyuman. Kalau dia senyum balik…ada harapan, kalau masam je …belah la!! 😛

Mata adalah satu senjata hebat yang mungkin anda sendiri tidak sedari yang anda memilikinya. Cuba anda tenung-tenungkan mata anda di cermin. Jelingan dan renungan bagaimanakah yang boleh menggegarkan jiwa si dia? …gunakannya! (Teknik memikat ini sesuai untuk lelaki dan juga wanita)

tip brother love :
“Dari mata turun ke hati…itulah yang selalu diperkatakan! Semuanya adalah kerana kehalusan jiwa dan naluri manusia yang penuh dengan cinta.”

==============================

eBook Razzi RahmanDapatkan kesemua Teknik, Pengalaman & Tip Cinta dari Razzi Rahman apabila anda Miliki eBuku 101 cara mencari cinta yang terbukti telah membantu ramai individu memiliki cinta yang diidamkan selama ini! Klik di sini untuk maklumat lanjut.

JANGAN TERLEPAS peluang memiliki PAKEJ BELI 1 FREE 2 “3ebuku bernilai RM100 tetapi dengan harga promosi, hanya RM40 sahaja. ANDA JIMAT RM60!”

Promosi ini akan ditamatkan pada bila-bila masa sahaja, Dapatkan sekarang! klik di sini.

9 Comments

  • miya

    tapi masalahnya, i ni susah nak senyum kat orang. huk3, masalah besar tu kan?
    warghhhhhh…
    tapi nak buat i gelak, mmg senang je.. ha3..

  • miya

    ye ke?

    if cam tue.. i pon nak menjeling kat dia la..
    mana tahu..
    dari mata turnm ke hati plak.. ha3..

  • Shamsul

    OK ber, macam mana aku ni , dia jeling….. aduuuh ,alamak hai, bergedup jantung, hey aku ni ada anak dia nampak aku bawa anak dan pakai tok haji

    macama man ni,tolong ber

  • seri

    main mata takpe… 😉

    cincin>to me any party can make the 1st move, bergantung pada creativity masing2.
    dan bergantung juga pada yg dipikat.
    some men prefer memikat drpd dipikat & vice versa.
    as long as cara memikat tu sesuai, kena pada tempat should be no problem rite?

  • Cincin

    can work ke tipsgoda?? 🙂

  • orang kata lelaki yang start the first move dalam approaching..

    tapi in my opinion,woman yg start dulu by sending all the ‘signals’ and salay satu is main mata mcm bro cakap..

    so its the woman who made the first move actually…:)

  • Cantiklah tu Ezme kalau lelaki kata perempuan gatal… you boleh cakap dia perasan. Bila dah saling kata mengata, perkenalan jadi mudah mesra!

    Teknik bermain mata ni, i tell you kawan perempuan i berkali-kali buat, dan berkali-kali lelaki datang tackle dia. Dia tak perlu susah-susah, semua lelaki jadi berani menghampiri dia. Memang cayalah punya beb! 🙂

  • ezme

    haluuu salam ceria Bro!!!

    wahh interesting this tpic!!! i like!!

    dr kerana mata..lala..cewah..pttla bro gune kuasa mata utk mmkat pmpuan kn..tp kan kalu pompuan tnung llaki?? kn llaki tu ckp pmpuan gatai lak..adoiiii..

  • teknik yg menarik!yeah,mata main peranan yg penting..if you pandang a girl,and she look back,jgan pandang tempat lain,just keep on pandang and give her a smile..

    check out my dating series at
    http://www.TipsGoda.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending Posts

Edit Template

© 2023 Created with Royal Elementor Addons