Cara 31 : Jadi Wanita Eksklusif

eksklusif'

(Tip & Cara ini adalah sedikit dari petikan  ebuku Cinta Razzi Rahman @ Brother Love yang TERBARU : 101 cara “How to keep Your Man!”)

Apa pendapat anda sendiri sekiranya anda melihat seorang wanita yang berpangkat tinggi atau menjawat jawatan executive? Begitu eksklusif sekali kan cara penampilannya. Anda tengok pun gerun dan mungkin begitu hormat sekali kepadanya. Kena pulak, dia yang berjawatan tinggi tetapi begitu merendah diri pula, bertambah lagilah sanjungan anda kepadanya. Apatah lagi lelaki sekeliling yang memandangnya.  😉

Wanita seperti ini pastinya akan dipandang tinggi dan dihormati oleh masyarakat sekeliling, cuma jangan sombong dan bongkak sudahlah…kalau jenis menyombong tu, walau jutawan sekali pun langsung tiada siapa yang nak pandang!

So, bolehkah anda jadi seorang wanita eksklusif dan menjadi pujaan ramai? disanjung dan dihormati ramai lelaki? Jika anda sememangnya seorang yang eksklusif, mungkin mudah untuk anda lakukan, tambah pula anda adalah seorang executive di syarikat besar.

Tetapi, bagaimana jika anda bukan siapa-siapa? Hanya seorang wanita biasa, atau seorang gadis yang tak berkerja, atau bekerja sebagai kerani biasa. Boleh ke? JOM BINCANG!

~ Untuk mendapatkan tip & cara memikat pasangan lelaki anda dengan lebih romantik lagi, penuh intimasi dan seksi, dapatkan ebuku 101 cara “how to keep your man” , sila klik di sini!  Brother Love menjawab segala masalah cinta anda di dalam ebuku ini!

Ikhlas dari,
Razzi Rahman @ Brother Love
www.razzirahman.com

12 Comments

  • emma

    TQ bro, huhu emma cubalh. Takut gaks!! ye lh melepaskn yg trsybg ni xsng bro but i cuba. thks.

  • ixora

    betullllll pd semua….heheh
    i sejak dua menjak ni…geram tgk geng2 redglow…comey…i pi blaja make up…hmmm nie link redglow
    http://redglow-portfolio.blogspot.com/

    lain u…semua pandang kita…hehehhe

  • Ram & Suzi – Cuba baca hazwan punya point, that’s some of it too.

    Penampilan diri :

    1. Cara bertutur – Cuba listen cara anda bertutur. Rekodkan dan dengar. Adakah masih dalam loghat, tidak sopan dan kuat?

    2. Tempat yang anda pergi – Gerai tepi jalan, kedai Makan atau Restoran? Shopping di mana?

    Ada banyak lagi perkara yang anda sendiri boleh think of. Kemudian, cuba ubahkan penampilan diri dan corak kehidupan…anda pasti boleh menjadi wanita eksklusif walau berapa umur anda atau siapa anda sekali pun! 😉

  • Halim – 🙂 cayalah!

    Hazwan – Setuju dengan you. Thank you for sharing man.

    Azliena & Emma – cuba you girls jadi open minded just a little bit. Contohnya, memberi kebebasan kepada pasangan you all. Yang ini pun bro ada tulis dalam ebuku terbaru tu… It’s about making the man happy, barulah dia akan lebih sayangkan you 😉

  • Julia – Well, the thing is…kita yang nak memikat husband/boyfriend kita kan? So, letak tepi lah perasaan lain atau rasa tidak puas hati, berat sebelah semua tu.

    Dan jika Julia kata, “Bagaimana hati wanita, kebahagiaan wanita?”

    Well, apabila you dapat pikat dan bahagiakan pasangan you, pastinya dia sayang dan cintakan you right?! That means…You pastinya akan bertambah gembira, puas hati dan sebagainya.

    Bukankah itu yang you cari? So, adil lah. BUT, if you dah cuba macam-macam untuk pikat ‘dia’ …dia tak appreciate you jugak, better cari pasangan lain aje lah!

  • emma

    betul ke ni abg halim cam tak percaya je la hihihi 🙂

  • azliena ahmad

    interesting cerita bro Halim, tp i respect lh yr wifey tu. Klu i huh…mmg kenalh klu hubby i sibuk nk tgk girl lain haha!!

  • Saya pernah nampak kerani wanita.
    Mula-mula saya ingat seorang executive
    pangkat atasan.

    Actually yang penting adalah gaya
    pemakaian dan bahasa badan yang
    mencerminkan personaliti.

    Bahasa badan suri rumah dan executive
    memang berbeza. Tips nya boleh belajar
    dari drama or movie 🙂

    p/s : Korang ada twitter, follow me for
    suke2 k.

  • Halim

    Betul sgt tip ni bro love saya mmg suka tengok wanita yang ada class dan eksklusif. Isteri saya pun paham kdg2 tu kan, terpana je. so tersengih lah dia, kata dia…haa abg tu tgh syok tgk pompuan high profile lah tu hahaha.

    Bukan apa, terkagum…bukan meggatal. Terbyg je, klu lh isteri saya pun macam tu, rasanya brtambahlah syang sy kat dia. Mungkin sya akan terover jaga pulak sb takut ada org lain ngorat dia hehe. Wateber pun bro, congrats. Dh bertahun dh br duk bagi tips2 kat blog bro ni, mmg makin lama makin bombastic! hebat! Keep up the gud wok!

  • Julia

    Bro, sori bro nk tanya skit. Dlm ebuku bro yg trbaru ni kn sy bc, hampir kesemua tip2 adalh memikat kaum lelaki, sy suka sgt tu. Mmg happening arr bro punya tip2 ni.

    CUMA bro, bila kite buat semua tu, bro bukan ke jd spt berat sebelah, kita je yg buatkan dia happy. kita buat dia suka, bahagia, Camana plak kita bro? camana pulak hati wanita?

  • Suzi

    ye lah bro Razzi, bro kena ckp je lah kasi kita org tau je. Klu nak teka2 gitu uuhhh skang ni pun bute je, xtahu nak wat camana lg, bf salu je ada benda yg xpuas hati huhuhu

  • Ram

    Kalu bro ckp camana nk jd n camana nk wat jd wanita eksklusif, sure kami boleh punya hehehehe!!!!!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending Posts

Edit Template

© 2023 Created with Royal Elementor Addons