Si Tongkat Ali

Buku Nota Cinta Razzi Rahman

PREVIEW : Buku 101 Nota Mencari Cinta – Untuk Wanita

This week, bro Razzi akan devoted myself to women!

Hahaha…bukan menyembah atau berlutut pada wanita ya, tetapi sebaliknya… memberi segala-gala pengetahuan pada wanita,  membantu wanita mengenal dan memahami tentang lelaki dan cinta. Okay?! 😉

So, guys… this is all for women, you all tak boleh baca! Ngaaaa… ngintai pun tak boleh! 😀

Nota Cinta 26 – Si Tongkat Ali

Satu lagi perkara penting dalam mengenal kaum lelaki ialah, lelaki yang sentiasa menjaga kesihatan tubuh badannya. Dalam erti kata lain, bro Razzi gelarkan lelaki Si Tongkat Ali!

You all ni kalau dengar Tongkat Ali je terus relate to seks je la kut, kan?, ‘barang kuatlah, besarlah, baik punyalah!’ hehe 🙂 …bukan itu saja ya. I gelarkan lelaki Si Tongkat Ali adalah kerana lelaki jenis ini mengamalkan gaya hidup yang sihat.

Dia bukan saja mengamalkan ubat-ubatan herba, minuman akar-akar kayu, especially Tongkat Ali, malah dia juga bersukan dan bersenam untuk memiliki tubuh yang sihat dan tenaga yang kuat. Apabila badan sihat, tenaga kuat…’semua’ pun sihat dan kuatlah hehe :))Buku Nota Cinta Razzi Rahman

Tip Brother Love : Kenali lelaki Si Tongkat Ali, untuk anda turut sama mengamalkan gaya hidup sihat, kuat serta bertenaga.

“Haaa…wanita pun kalau nak awet muda kena lah amalkan  ubat-ubatan herba, minuman akar-akar kayu…”

Contoh amalan paling baik dan popular, Kopi Radix Hpa yang mengandungi kafein paling rendah sekali dalam semua kopi di pasaran. Satu minuman yang disinergikan bersama 7 jenis herba untuk memberi sepenuh kesegaran, mencegah dan merawat pelbagai penyakit. Malah ia juga membuatkan lelaki dan wanita merasa sentiasa bertenaga dan cergas.

Kejap lagi terus pergi cari kat kedai ya hehe 🙂 Now, sekiranya anda melihat lelaki yang mementingkan kesihatan dan kesegaran badan ATAU lelaki yang suka menjaga cara pemakanan yang seimbang dengan mengamalkan Tongkat Ali atau herba-herba yang lain, maka dia adalah lelaki yang anda harus pertimbangkan!

“This is no jokes, and it’s very important!”

Kenali lelaki yang begitu menjaga kesihatan… Ini kerana, memiliki lelaki sihat luar dan dalam, menjaminkan kebahagiaan rumahtangga. InsyaAllah, zuriat yang lahir nanti sempurna dan baik serta sihat walaafiat.

Buku Nota Cinta Razzi RahmanJauhi lelaki yang tidak sihat atau mengamalkan gejala tidak sihat seperti lelaki yang suka mengambil berbagai-bagai jenis dadah, atau pemabuk. Lelaki jenis ini pasti tidak akan memberi kebahagiaan kepada anda dan kemungkinan anak yang dilahirkan nanti akan cacat. Nanguzubillah…

Ingin mengetahui lebih lanjut tentang lelaki? Ingin miliki berbagai-bagai cara memikat lelaki dengan mudah? Buku 101 Nota Mencari Cinta ini adalah rujukan utama anda, buku yang wajib anda miliki! klik di sini

p/s : Miliki 7 lagu Terbaru dari Razzi Rahman hari ini dengan PERCUMA!!… klik di sini sekarang! 

Salam Hormat
Razzi Rahman @ Brother Love
www.razzirahman.com

3 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending Posts

Edit Template

© 2023 Created with Royal Elementor Addons