Happy New Cinta 2010

Razzi Rahman 2010

Tiada yang paling menggembirakan sesiapa sahaja apabila keinginan untuk bercinta atau rasa dimiliki tercapai akhirnya! Bro Razzi begitu sure sekali that many of us sudah sepanjang tahun mengharapkan cinta itu hadir, kan?

Well, sempena 2010…I doakan you all semuga penantian itu kan berakhir di tahun baru ini, I doakan juga agar mereka yang masih single, kan jadi double kerana menemui NEW CINTA 2010! 😆

  • “Dan salah satu azam this new year pulak, How about kita jadi lebih YES or NO?”

Maksud I, kalau dia cakap yes, kita couple atau yes I love you, bamm!! Kita go on…tanpa sebarang ragu. BUT, kalau dia kata NO, not a chance, atau, NO, kita tengoklah, atau NO, kita kan kawan…Bamm!! …apa kita buat? Kita chiaow terus, tak perlu tunggu lagi, tak perlu mengharap bagai tak laku, tak perlu menanti bulan jatuh ke riba!

Jangan lagi kita jadi lemah, menunggu dan tertanya-tanya :-

  • Masih ada peluang ke tak ada ni?
  • Dia serius nak kat aku ke tak agak-agak ya?
  • Dia ni layan aku best macam kekasih tapi, dia betul-betul ke atau main-main?
  • Adakah aku nak buka hati pada yang lain?
  • Aku masih sayang dia tapi dia…?

NO! NO! NO!…aku tidak akan jadi lemah lagi, aku tidak akan dipersia-siakan lagi!! Tahun baru, azam baru, cinta baru!! …it’s either Yes or NO! Kalau nak…ok on, kalau tak nak…ok, chiaow!

So, to all dengan penuh rasa keikhlasan, terimalah salam kasih dan sayang dari bro Razzi. Semuga tahun baru kita ini, kita semua lebih bersemangat dan lebih berjaya di dalam apa jua bidang yang kita ceburi. So, I tinggalkan dengan ucapan,

“Happy new cinta & Selamat Menyambut Tahun Baru 2010!”

Salam hormat,
Razzi Rahman @ Brother Love
www.razzirahman.com

Share This Post

Share this article

Comments

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *