Razzi.Muzik – New updates

Razzi.MuzikKepada bloggers bro Razzi yang mungkin ketinggalan mengikuti perkembangan band saya, Razzi.Muzik, kami ada beberapa updates untuk you all check it out. Sebagaimana yang ramai tahu, Razzi Muzik adalah sebuah Rock Indie Band.

Sejak sebulan yang lalu banyak perkembangan terbaru sebenarnya. So to all Razzi.Muzik fan, dan kawan-kawan semua here are the list :-

Sudah 8 lagu telah siap dirakamkan khas untuk album penuh kami yang berkonsepkan Rock easy listening. Ada 2 lagu sahaja lagi yang perlu disiapkan. Kemungkinan album ini akan berada di pasaran selepas Hari Raya Aidil Fitri.

2 buah lagu lama nyanyian Bro Razzi dari album pertama dulu telah dirakamkan semula, yang bertajuk REMBULAN KESIANGAN & SYAKILA. Kedua-dua lagu ini juga telah siap, Rembulan kesiangan mendapat sentuhan rock alternatif dan Syakila pula dibuat secara versi akustik. So, kalau sesiapa yang tak minat rock tu… susah sikit ler.

Kedua-dua lagu lama yang dirakamkan semula ini juga telah mendapat peluang untuk merakamkan VIDEO CLIP dan akan ditayangkan di Channel Astro 180 – Di dalam program Muzik Aktif . Sama-samalah kita tontonnya tidak lama lagi. Hehe, kami pun belum tengok lagi…berdebar-debar juga 🙂

Anda juga boleh menonton salah satu video clip kami yang di dedikasikan di atas perjuangan di Palestine. Lagu & Lirik ciptaan Irfan Khairi – Voices In you (Voice of gaza) – klik di sini.

Kepada semua yang meminati untuk mengumpul WALLPAPER, kami juga telah menyediakan 9 koleksi menarik untuk anda. Sila klik di sini >> http://www.razzimuzik.com dan (scroll down to wallpaper.)

Anda juga boleh mendengar beberapa buah ‘demo’ lagu kami di official website Razzi.Muzik. Dengar banyak-banyak kali dulu baru komen boleh? Biar dah serasi dengan jiwa dulu 🙂 Klik di sini >> www.razzimuzik.com (klik image untuk ke page mendengar)

2 buah lagu percuma juga masih tetap disediakan. Anda boleh download ke komputer anda hari ini! Klik di sini

Razzi Rahman & Irfan Khairi

Untuk mendekatkan diri kami kepada you all, kami juga menyediakan FAN PAGE di Facebook & MUSIC PAGE di My space. Jadi, anda boleh jadi fan & friends kami di sana, just open facebook or myspace and search RAZZIMUZIK 😉

p/s : Bro Razzi juga telah menciptakan sebuah lagu sendiri buat pertama kali…yang bertajuk ‘Misteri Cinta’…tungguuuu

Ikhlas dari,
Razzi Rahman & Irfan Khairi
info@razzimuzik.com

5 Comments

  • Untuk melihat gambar-gambar semasa Shooting video clip, anda hanya perlu klik fan page di facebook di side bar on your right screen tu.

    Nampak ke tak? 🙂

    kalau belum jadi fan, boleh klik become a fan. Di sana anda boleh lihat macam-macam aktiviti band saya

  • ayumanis

    tahniah..i dah dgr sume lagu2 tu..and i suka sgt voices of gaza & reaching high…selamat berjaya!

  • Thanks Along, Cayalah!!

    Soon, very soon akan release lah album tu. Razzi sendiri pun tak sabar menunggu ni 🙂

    Thank you very-very much for the support. Really appreciate it.

  • along

    tahniah bro.. wah seronoknya.. tak sabar nak dptkan labum ini..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending Posts

Edit Template

© 2023 Created with Royal Elementor Addons