Miliki cinta mu!

Bro Razzi mulakan artikel kali ini dengan satu seruan… “Miliki cinta mu!”

You all nak sahut tak seruan ni atau keberatan? Mungkin susah is it? hey… I’m here to help you, kan?. Buat apa Bertahun-tahun Bro Razzi jadi Brother Love for you? dari 2007 lagi now dah 2010 dan beratus-ratus artikel dah I tulis. Antaranya, “Cinta semudah yes or no” – “Nikah is easy” –  “Cinta rejected” – “Apabila dikecewakan” – “Kisah-kisah cinta Razzi” …dan banyak lagi!

Itu semua bukan tulis saja-saja tau, its something special from me to help you all. Jadi, please sahut seruan itu! BERTINDAK SEKARANG, MAKE YOUR MOVES! “MILIKI CINTA MU HARI INI!”

  • Adakah dengan duduk dan menanti sebuah cinta hadir, maka you all boleh memiliki cinta itu?
  • Adakah dengan menanti mana-mana lelaki dalam facebook untuk mengayat anda, atau menghantar private message atau pun chit chat dengan anda maka he’s the one?
  • Atau mungkin dengan melayan yahoo messengger anda akan menemui lelaki idaman? Temui jodoh anda?

Tahukah anda sewaktu anda asyik menjawab komen di facebook, duduk berchatting di ym… Setiap detik itulah pasangan baru dinikahkah!

Pada tahun 2005, Pejabat agama Islam Selangor mencatatkan sebanyak lebih kurang 15ribu pasangan berkahwin sepanjang bulan May. Ini memberi makna, sebanyak lebih 480 pasangan berkahwin pada setiap hari!!…jika dikira mengikut jam, lebih kurang 40 pasangan berkahwin per hour! 2010? Mesti lebih ramai…

Adakah anda tergolong dalam statistik itu? Atau anda hanya tergolong di dalam statistik mereka yang hanya…Memandang peluang terlepas begitu saja? Menanti dan terus menanti bagai tiada penghujungnya? Atau anda adalah wanita yang hanya membiarkan nasib menentukan segala?

Tuhan sentiasa berpesan, apa yang kamu mahu tidak akan datang bergolek…ianya harus diusahakan! Apakah usaha anda selama ini? Apakah yang anda lakukan untuk memiliki sebuah cinta sejati? Seorang suami?…APA?!

Atau anda hanya asyik menyalahkan orang lain? Menyalahkan kekasih atau lelaki yg tidak bertindak? Menyalahkan dia tu dan dia ni? Itukah usaha anda?

Dari hari ini, kaum hawa…dengarlah…

“BANGUN DARI TIDUR MU! BERUSAHA UNTUK KEBAHAGIAAN MU…BERTINDAK! BANGKIT DAN KELUAR DARI KEMELUT ITU!”

Siapa yang menghalang anda dari mengecapi bahagia…hancurkan halangan itu! Sesiapa saja menyekat anda, membentengkan anda dan melengah-lengahkan anda dari berkahwin atau memiliki lelaki impian anda….langgar benteng itu! Bersama-sama kita mengubah nasib hidup kita hari ini!! COME ON!

Jika ada lelaki yang kecewakan kita, – tinggalkan! Lupakan dia! Jika ada lelaki yang menangguh-nangguh masa hingga memakan usia anda – tinggalkan dia. Mulakan hidup baru…masih ramai lelaki yang menghormati wanita di luar sana. PERCAYA PADA TUHAN YANG MEMBAWA JODOH, AJAL DAN MAUT! INSYAALLAH ANDA AKAN DAPAT KECAPI KEBAHAGIAAN ITU!

“MILIKI CINTA MU HARI INI!” i’m here to help you with a good start, like in this video. Click image below!

Razzi Rahman @ Brother love

Salam Hormat
Razzi Rahman @ Brother Love
www.razzirahman.com

Share This Post

Share this article

Comments

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *