Tidak Kecewa Lagi!

I was driving from KL to Kb masa mula-mula sekali I terfikir untuk serius menulis. It was about 5 years ago. Actually, I ni memang minat menulis dari kecil lagi. Dulu-dulu I suka menulis surat-surat cinta. Berhelai-helai lah surat cinta yang I hantar kat girls yang I minat hahaha 😀

Tapi yang geramnya, girls ni hanya terus menerus minta I tulis surat cinta pada mereka, tapi mereka balas hanya sehelai saja or just a note saying, “Razzi please tulis lagi, kita suka baca surat awak!”

Adoi… you girls pun macam ni gak ke? hahaha 😆 – Kita ingat dapat la balasan yang best-best buat kita terbuai dek kata-kata cinta, tengok-tengok kena menulis lagi kat those girls, nasib baik I suka menulis. So continue je la menulis.

  • Best part…bukan bunga-bunga sangat pun I tulis, bukan bermadah or berpuisi, tetapi seperti sekarang ni lah the way I menulis, straight up from my heart…

Dan selalunya komen yang I dapat, “Bila baca tulisan Razzi, seolah-olah sedang berbual-bual, berdepan dengan tuan empunya diri la!” hehe betul ke? Itu ke yang you all rasa? Maybe itu yang buat I berbeza sikit kut?

Anyway, zaman persekolahan berlalu…I tinggalkan bidang penulisan. Namun, I always love reading and writing actually hinggalah akhir tahun 2006 I siapkan The first book that I wrote. And it was a novel of 300 muka surat. Yup! Tapi hingga sekarang tak publish pun. Sebaliknya…pada tahun 2008 I publish Kamus Cinta – another 318 muka surat hehehe 😉

  • Alhamdulillah…buku Kamus Cinta telah membantu ramai pasangan dan individu. Ada yang dapat memiliki kekasih, ada ke jinjang pelamin. Jika tidak dapat partner sekali pun, at least mereka lebih tabah dan tampil dengan lebih yakin!

So, since Kamus Cinta berjaya, I ingat…it’s time for me to publish my novel la kan. Novel misteri cinta dan pembunuhan. BUT, Honestly, hati I cukup berat mengatakan yang I perlu continue membantu mereka mengenal kisah dan pengalaman cinta yang pernah I lalui dulu.

Sememangnya terlalu banyak pengalaman yang I lalui dan banyak juga kekecewaan. In fact Bro Razzi juga tidak terlepas dari melakukan kesilapan dan mengecewakan orang. I do regret it…

So, inilah sebab paling utama I kembali menulis again tentang cinta. I mahu berkongsi my experience dan memberi pendapat serta info-info yang pasti membantu! I mahu sangat all of us TIDAK KECEWA LAGI.

Kerana Realitinya…
Saban hari menulis, beratus-ratus artikel sudah diterbitkan di blog Tip Brother Love…semenjak 3 tahun yang lepas lebih kurang. Tetap masih ramai lagi yang terkecewa dan melakukan kesilapan yang berulang kali. Seperti juga dengan kawan-kawan terdekat saya juga sebelum ini.

So, pastinya I merasa cukup sedih for them apabila mereka dikecewakan. Bayangkan, I tahu kalau ubah cara tu mungkin boleh bahagia. I tahu kalau cepat bertindak mungkin dapat mengelakkan diri dari terkecewa. I tahu jika melakukan apa yang I tahu…sure you akan berjaya. Tetapi… pengalaman yang seperti satu Ilmu Cinta yang I ada ini tidak dapat disalurkan, Frust beb!

Sebab itulah selepas kejayaan Kamus Cinta, I tak publish juga my novel tu…sebab I mahu fokuskan kepada you girls first, untuk TIDAK dikecewakan lagi! That’s why lah I tulis buku terbaru ini, 101 nota Mencari Cinta – Yang lebih fokus kepada kaum wanita. (Untuk lelaki – Soon!)

Buku Nota Cinta Razzi Rahman

Sebuah buku yang bukan semata-mata mencari cinta, sebaliknya mengenali soal percintaan. Buku ini juga boleh memberi semangat pada wanita dan membuatkan you girls lebih tabah menghadapi kehidupan seharian dan kemudian bijak mengenal dan memikat lelaki idaman dengan lebih mudah sebagaimana yang lelaki mahu!

In fact, kalau lelaki mahu girlfriend dia give him the greatest time of his life, this is the book untuk lelaki hadiahkan pada kekasihnya. Minta girlfriend dia follow semua hahaha! So, this is it! This is the book yang sekian lama kita tunggu-tunggu. It’s here!

Hampir kesemua persoalan cinta yang wanita cari-cari selama ini, ada di dalam buku ini. Diantaranya :-

  • Bagaimana memikat lelaki idaman anda
  • Bagaimana mengenal lelaki baik yang jahat dan penipu
  • Bagaimana mengundang cinta hadir dalam diri anda
  • Bagaimana menjadi wanita yang paling menarik
  • Berbagai JANGAN, Do’s and Don’t
  • Bagaimana nak bercakap dengan lelaki pun I ajar you all hahaha…
  • All secrets, the tips and tricks to get man, are all inside this 101 nota Mencari Cinta – Untuk wanita!

“SO, Semuga kita semua berjaya dalam cinta dan tidak kecewa lagi okey, AMIN!”

p/s : klik di sini untuk melihat buku terbaru -> http://www.razzirahman.com/buku

Salam Hormat
Razzi Rahman @ Brother Love
www.razzirahman.com

Share This Post

Share this article

Comments

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *