Salamsss…. 😀 

Sepanjang minggu ini, its special!! Kerana, bro Razzi Rahman akan memenuhi setiap hari tip-tip cinta serta teknik-teknik yang ditulis dari pengalaman bro sendiri direct diambil terus dari ebook Bro yang bertajuk “101 cara Mencari Cinta” and all, FREE! 😉

Yang lawa Ramai lagi.
Sebenarnya di dalam tempoh pencarian cinta, ketahanan mental anda mestilah teguh dan kental dalam menghadapi segala dugaan. Mesti tabah menerima kekecewaan cinta. Ingat! Kalau gadis yang anda cuba pikat tidak berminat dengan anda, ingat kata-kata ni, Ada ramai lagi yang lawa, bukan dia seorang je!
 
Razzi Rahman's eBookSeriously, memang masih ramai calon yang menanti, percayalah! Anda cuma perlu membuka hati anda dan keluar mencari. Apa saya bimbang, nanti sampai tidak terlayan pulak dengan berbagai-bagai jenis karenah dan  rupa bentuk.

Anda tidak perlu bersedih, menangis atau memikirkan, “Aduuuh…hilang sudah peluang aku, mana ada lagi…” NO!…kena selalu ingat, ramai lagi!! KAWAN! Jangan risau…hilang satu, seribu yang datang. Banyakkan bersabar, ianya memakan masa. Tingkatkan latihan dalam cara berjenaka, berkomunikasi dan cara memikat. Saya yakin anda akan mendapat apa yang dicari.
 
Dari pengalaman bro :
 Jika saya katakan bahawa saya ‘pasang ramai’ mungkin kelihatan seperti saya jahat! Malah, tidak dinafikan kebanyakkan mereka lawa-lawa! Hehehe…Sebenarnya, ‘pasang ramai’ bermaksud saya bukanlah mempunyai beberapa kekasih dalam satu masa.

Tetapi saya mempunyai beberapa orang yang saya anggap berpotensi untuk saya jadikan kekasih. Semuanya menjadi kawan rapat saya. Mengapa saya lakukan begitu?

Well, secara logiknya, saya tidak boleh hanya mengharapkan pada seorang sahaja. Banyak faktor yang perlu diteliti. Saya dan dia kena sama-sama memahami. Kita juga kena tengok dari segi peribadi, perangai, tabiat…. semuanya perlu dipertimbangkan.

Jadi, adalah lebih baik saya berkenalan dengan kesemuanya dan cuba mencari yang benar-benar sesuai untuk saya. Jika secara kebetulan dia juga menaruh hati pada saya, maka barulah saya akan setia kepadanya! Ya lah…bila dah declare couple…tak boleh lah nak berkawan ramai-ramai lagi betul tak. Nanti ada pula yang cemburu…

tip brother love
“Ramai orang tahu cinta memerlukan kesetiaan, ramai yang setia di awal perhubungan. Tetapi tidak ramai yang setia selamanya! Ini adalah kerana kesetiaan itu terbina sebelum benar-benar mengenali dia yang dicinta.”

==============================

eBook Razzi RahmanAnda mahu tahu lebih lagi? Mahu tahu tip dan teknik cinta brother love? Miliki eBuku 101 cara mencari cinta yang terbukti telah membantu ramai individu memiliki cinta yang diidamkan selama ini! Klik di sini untuk maklumat lanjut.

JANGAN TERLEPAS peluang memiliki PAKEJ BELI 1 FREE 2 pada harga yang sangat berpatututan. Promosi ini akan ditamatkan pada bila-bila masa sahaja, Dapatkan sekarang! klik di sini.



Apa komen anda? : [10] Comments