Teknik Memikat #64 – LAGU-LAGU

Tujukan lagu untuk si dia. Jadikan lagu itu sebagai lagu anda berdua. Telefon si dia dan mainkan lagu itu sebagai bunyi latar belakang perbualan anda berdua. Berbuallah perlahan sambil menikmati lagu itu,  nescaya suasana itu akan menjadi lebih romantik. Jadikan lagu itu menemani setiap perbualan anda. Nescaya suasana romantik itu akan membangkitkan perasaan asmara sehingga membawa emosi ke satu situasi yang tidak dapat dijangkakan.
 
Dari pengalaman bro : Saya pernah memasang lagu romantik dari kumpulan Weslife untuk diperdengarkan kepada gadis yang saya minati dulu tanpa pengetahuannya, dan dia cukup terkejut dan terjerit-jerit lantas menangis teresak-esak.

Saya tidak berkata sepatah apa pun hanya mendengar tangisannya. Sepanjang lagu itu berkumandang dia hanya menangis dan terus menangis dan apabila lagu itu tamat, dia mengatakan yang tidak pernah ada orang membuatkan dia rasa begitu dihargai.

Semenjak hari itu, dia benar-benar menyukai diri saya dan menganggap diri saya sebagai seorang yang romantik dan tempat untuk dia meluahkan segala perasaannya.

Ketahuilah lagu yang disukainya dan tujukan istimewa kepadanya di radio, TV mahupun di expo-expo atau pasangkan dimana-mana. Tidak mustahil, ia menjadi kejutan besar buatnya.

tip brother love :
“Jadikan satu lagu terkini, lagu anda berdua. Abadikan lagu itu dan padulah janji. Walau dimana sahaja anda berdua berada, apabila mendengar lagu ini, bayangkan anda berdua sedang memadu cinta syahdu!”

~ klik di sini untuk tip memikat #65 ~

(Dipetik dari eBook 101 cara Mencari Cinta)

Share This Post

Share this article

Comments

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *