“Best Personality Contest!”

~ PELUANG MEMENANGI HADIAH-HADIAH ISTIMEWA YANG BERNILAI LEBIH RM1000!! ~

YES!…tiba pula giliran Bro Razzi kembali mengadakan contest. Before this berbagai-bagai pertandingan telah dijalankan, “Mencari Cinta Contest” – “Best Comment Contest” – KINI…TERBARU…Contest yang yang paling SIMPLE, SAVE dan SENANG!

“Best Personality Contest”

Why Personality contest? Sebab di dalam buku & ebuku saya juga, saya selalu menitik beratkan soal Personaliti yang baik dan mesti suka membantu dengan hati yang ikhlas. Kerana, ia amat penting! Ianya pasti akan membuatkan anda disukai ramai, mudah memiliki cinta dan senang di sayangi…

Personaliti yang baik juga merangkumi cara berpakaian, corak penampilan dan pandai bergaul. Jadi di sini, BUKAN tua atau muda, BUKAN paras rupa, mahu pun bentuk tubuh yang menjadi ukuran, tetapi PERSONALITI anda!

  • SIMPLE – Contest ini Simple sebab anda tidak perlu kemana-mana, tidak perlu mencipta apa-apa atau melukis mahu pun menukar apa-apa…NO NEED! Just show personaliti anda yang terbaik;)
  • SAVE – Contest ini Save kerana anda cuma menggunakan DIRI ANDA, HATI ANDA & KEBAIKAN ANDA sendiri, so save money, save time!
  • SENANG – Contest ini juga sangat senang kerana anda cuma perlu tunjukkan gambar anda dengan imej penampilan anda yang terbaik. Promote yourself, ramai orang suka, friends pun semua suka, anda menang! THAT’S IT!

Hanya 3 EASY STEPS Untuk Menyertai :

Step 1. Emailkanย  ke admin@razzirahman.com 3 keping GAMBAR anda yang terbaik dengan imej serta gaya penampilan anda yang terhebat. Sertakan bersama maklumat peribadi anda (Nama penuh, nombor telefon dan alamat penghantaran).

Step 2. Setelah gambar anda disahkan ASLI serta Facebook Profile anda juga REAL,ย  Team Razzi Rahman akan memuat naik gambar anda ke album “Best Personality Contest”, then anda boleh SHARE kan gambar terbaik anda dengan kawan-kawan anda dan facebook komuniti.

step 3. Di sini faktor dalaman anda bisa mempengaruhi keperibadian anda! Kepandaian anda bergaul dan bijak mengambil hati kawan-kawan anda serta orang ramai, menjadi ukuran untuk anda mendapatkan undian gambar โ€˜LIKEโ€™ yang tertinggi. Tag all of your friends if you want to ๐Ÿ˜‰ — Invite dan share your picture with anyone on facebook!

IMPORTANT TIPS : Tidak semesti anda kena mempunyai wajah yang lawa atau hensem, tidak perlu body yang sexy, atau tinggi macam model, TIDAK PERLU kulit muda yang putih merah, gebu, cerah, NO! BEST PERSONALITY IS ABOUT BE THE BEST OF YOU …Be Confident by showing your great image, best appearance, dan be kind to people, sehingga ramai yang suka pada anda. Pasti anda akan mendapat perhatian ramai untuk memilih anda sebagai pemenang.

Tarikh tutup: 2 Ogos 2010! (Tertakluk kepada pindaan)

SYARAT-SYARAT PENYERTAAN

1. Peraduan ini terbuka kepada semua lelaki dan wanita, TANPA HAD UMUR ๐Ÿ˜‰ Peserta yang mendapat LIKE yang tertinggi akan memenangi “BEST PERSONALITY CONTEST” seterusnya layak untuk menerima hadiah yang bernilai RM1000!! WOW!!…jika tidak menang don’t worry, ada 20 hadiah saguhati menanti anda!

2. TIGAย  keping gambar penyertaan hendaklah dihantarkan ke admin@razzirahman.com dengan tajuk “Best Personality Contest” …nyatakan gambar mana antara 3 yang anda mahu kami tampilkan. Serta tuliskan sepatah dua kata – Promo anda atau Mutiara kata anda atau apa sahaja yang anda mahu katakan untuk menarik perhatian ramai.

3. Bersama gambar tadi, sertakan maklumat peribadi anda (nama penuh, nombor telefon dan alamat penghantaran) sebelum 2 Ogos 2010. Semua penyertaan yang diterima selepas itu tidak akan dilayan.

4. Hanya 1 penyertaan dibenarkan setiap seorang. Penyertaan yang lebih dari 1 tidak akan dikira.

5.ย  Contest ini diadakan khas untuk fan Brother Love di FACEBOOK PAGE. To join, to Like or to Comment anda hendaklah click LIKE di Brother Love page terlebih dahulu sekiranya belum berbuat demikian. Kemudian, barulah semua functions are available.

6.ย  Pemenang akan dipilih mengikut juri awam, iaitu semua fan and your friends serta facebook komuniti. Apabila tamat tarikh pertandingan, keputusan undian gambar yang mempunyai โ€˜LIKEโ€™ tertinggi akan dikira menang! Begitu juga 20 pemenang saguhati. JADI, ajaklah seberapa ramai kawan-kawan anda untuk mengundi anda!

7. Team Razzi Rahman Productions berhak untuk meminda, mengubah, memanjangkan masa pertandingan atau menamatkan contest ini pada bila-bila masa sahaja yang difikirkan perlu. Tiada notis awal akan diberi.

8. Waktu penghantaran hadiah pertandingan ini akan diberitahu kelak, melalui page Brother Love, selepas pemenang diumumkan.

9. Pihak syarikat Razzi Rahman Productions berhak untuk menggantikan sebarang hadiah dengan hadiah yang lain yang sama nilainya tanpa sebarang notis pemberitahuan. Semua hadiah tidak boleh ditukar dalam bentuk tunai.

10. Dengan anda menyertai pertandingan ini, bermakna anda telah bersetuju, Team Razzi Rahman Productions berhak untuk memaparkan nama dan gambar-gambar anda sebagai peserta atau pun pemenang pada bila-bila masa sahaja. Anda juga bersetuju dan mematuhi semua peraturan dan keputusan yang telah ditetapkan.

HADIAH-HADIAH! :-

1x Hadiah Utama – Pemenang yang mendapat undian facebook LIKE tertinggi akan memenangi :-

  • 3 ebooks koleksi mencari cinta
  • 2 buku – Kamus Cinta & 101 Nota Mencari Cinta
  • 7 lagu dari album RR&Ik
  • 3 single terbaru (belum release) – termasuk “NOTA CINTA” – Be the first to hear!
  • 24 jam chat tentang cinta bersama your Personal Brother Love (Book your time as you pleased)
  • Cash money – RM200 – “Shops for your nice outfit ya! hehe ๐Ÿ˜‰ “

VALUED AT RM1000!

20x Hadiah Saguhati – Pemenang yang mendapat undian facebook LIKE melebihi 50 like in total :-

  • 3 ebooks koleksi mencari cinta
  • 1 buku 101 Nota Mencari Cinta
  • 7 lagu dari album RR&IK
  • 1 single terbaru (belum release) – “NOTA CINTA” – Be the first to hear!

VALUED AT RM150

SERTAI SEKARANG!!

Yang Bertugas,
Admin Personnel
Team Razzi Rahman productions.

Untuk sebarang pertanyaan sila email :
admin@razzirahman.com

22 Comments

  • Btol ckp bro love tuk Nys Zairee… kalau same2 undi balik.. jadi semua akan meningkat yg tinggal hanya perbezaan btol-btol suke pada individu tersebut…

    Bro Love, kawan-kawan sy dah join dan saya pon mcm tertarik je nak join… sy dah anta email… after dat? wait for ur respon la.. =) wpon tarikh dah hampir tapi saje nak mencuba nasib.. ๐Ÿ™‚

  • Nys Zairee – Betul juga kata awak tu Zairee. Saya juga merasa begitu, TETAPI…

    Apabila difikirkan balik, semua orang melakukan berbalas undi. Jadi semua undi akan tetap menjadi sama juga. Cuma jumlahnya saja yang meningkat.

    YANG PENTING di dalam contest ini, kita fokuskan kepada kenalan kita dan betul-betul tampilkan keikhlasan dan kebaikan diri kita, jadi ramai yang vote kita tanpa perlu bertukar undi pun.

    Contoh peserta yang teratas buat masa sekarang Aida Cutes, banyak undi LIKE yang dia dapat daripada kawan-kawannya sendiri TANPA dia bertukar undi.

    Anyway, thank you for your point. Good observation. ๐Ÿ˜‰

  • Kalau guna undian like ni cam xley pakai jer.. sbb bese org undi sebab nak balas undi.. mgkn sbnrnye x suka pon..

  • nurul

    Kittykat , jOin je….buang bdebar2 tu…sy pun cam tu gak..tp xtau lah apsal berani sgt nk masuk contest ni….tp rasanya cam susah nk menang….hihi

    zaida, Tq…(^_^)

  • Girl

    RR…you’re really good at this! Well…can the prizes be “CHAT while DATE” thingy? hihi

  • zaida

    Gud luck Nurul!!! ๐Ÿ™‚

  • Kittykat

    huhuhu segannyerrrr, berdebar2 pulak ;p

  • nurul

    kittyKat, Jum jOin JUgak! mana tau rezeki awak..Ok??

  • nurul

    kittyKat:: Vote sy ek..(^_^)..saje2 nk masuk..sbb b4 ni xpnh betuah pun…hihi…so,nk rasa jugak lah camne rasa menang…hihi

  • Kittykat

    wawawawa!!!! nurul kongratsss…huhu semuga brjya ekk…

  • nurul

    already JoiN!! (^_^)…vote for me oK…! (^_^)

  • GIRL – How long have you being longing to chat with me? ๐Ÿ˜‰

    or maybe you’re my silent reader that always wanting to date me haha ๐Ÿ˜›

  • Kitty – BUKAN tua atau muda, BUKAN paras rupa, mahu pun bentuk tubuh yang menjadi ukuran, tetapi PERSONALITI anda!

    It’s all about being nice to people around you, be kind to all of your friends! ๐Ÿ˜‰

  • Girl

    The prizes is okay. Not bad, but the best of all is 24hours chat with Brother Love that wow me ๐Ÿ˜‰ …imagine!

  • Kittykat

    huhuhu, lau yg cik gebu cam I ni bro camana????? huhuhu sweet plum2 gitu bro huhuhuhuhu ahaaakkks

  • zaida

    uikksss…lama tak drop by tetibe ada contest lak nihh, menarik bro Razzi! Ahaks!

  • Intan

    emm bro klu xda fb camana bro? xleh join eh??

  • Charlotte

    very interesting!!

  • Joe

    bro lelaki pun leh join ke hoho, segan sehh ๐Ÿ™‚

  • Nora

    Ape ni bro??? wow!! besshhh…nk join bro!!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending Posts

Edit Template

ยฉ 2023 Created with Royal Elementor Addons