Terimakasih Maaf Dua

  • 1st sekali thank you very-very much to all friends, fans and bloggers yang telah memberi sokongan padu dengan terus membeli buku terbaru saya.
  • Tanpa  mengetahui pun bagaimana isi kandungannya tetapi you all ramai-ramai telah mendapatkan buku 101 Nota Mencari Cinta – Untuk wanita (101NMC).
  • Bro Razzi sangat terharu sekali. I do really appreciate it very much! 😉

  • 2nd Ingin saya meminta maaf banyak-banyak kerana buku ini terpaksa di NAIK KAN HARGA dah…
  • Like I said 2 weeks ago, bila buku ni masuk bookstores, tak boleh elak. My contract dengan my distributors Mph Bookstores is like that.
  • So, I hope for those yang belum mendapatkan lagi harap faham. Harga di kedai-kedai buku sekarang adalah :-

All book stores : RM24.90
Secara Online     : RM30.00

Efektif belian secara online Rm30 adalah pada 14th June, so you all ada 2 hari sahaja lagi untuk mendapatkan buku 101NMC ini dengan harga promosi Rm20 + 3 free bonus :-

Free 1. Album Razzi Rahman & irfan khairi ( 7 lagu termasuk lagu hit Kerana)

Free 2. Ebook Rahsia Lelaki

Free 3. Ebook Mutiara Cinta

so grab it now before the deadline! Click here

Ogos ini genaplah 3 tahun Bro Razzi menulis tentang cinta. Pasti ramai yang tahu bagaimana setiap artikel, buku dan ebook saya ditulis, kan? Tahu tak?

You see, cara penulisan dan pemikiran Razzi Rahman @ Brother Love amat berbeza dan lain dari yang lain! So, sekiranya anda mencari kelainan di dalam pembacaan, RR is your answer!

Cuba renungkan sejenak…imbas kembali setiap penulisan saya. Apakah bezanya penulisan saya dengan tulisan-tulisan penulis lain di Malaysia ini?

Cara penulisan Brother Razzi, sangat santai, blues, rock, pasar, rojak, whatever I feel comfortable with, at that time kerana I membayangkan yang kita sama-sama sedang berbual mesra, as friends and as brother to sisters, so secara asasnya, penulisan razzi seperti I sedang berbual-bual dengan you dan membincangkan topik cinta…kemudian memberi tip-tip cinta, that’s it!

So, if you ingin merasa perbezaan cara penulisan yang benar-benar santai…dan cara pembacaan yang seolah-olah sedang berbual-bual dengan saya, well, this book is for sure untuk you!

You see, buku I ni cantik atau tidak cantik cover dia, kertas dia tebal atau nipis, berkualiti atau tidak penampilannya, itu atas individu punya citarasa  dan tanggapan, but What I can promise you adalah,

  • My writings untuk membantu, bukan untuk mengata, menghina, jauh sekali menyakitkan hati sesiapa. And this new book of mine very sure untuk menggembirakan wanita!
  • My writings no doubt adalah untuk membuka mata wanita yang sekian lama bagai hanyut terkena pukau kaum lelaki.
  • The fact is I menulis semata-mata mahu membantu golongan wanita dari terus tertipu dengan lelaki. And most of the tips yang I tulis adalah untuk wanita mengelak dari terkecewa dengan sandiwara lelaki, menjauhkan dari terpedaya dengan lelaki lagi.
  • Apa yang kaum wanita dapat pelajari di dalam buku ini adalah berbagai-bagai cara membuatkan lelaki cepat dan mudah suka dengan anda. That’s all and that’s it!
  • No sajak, no pantun, no bunga-bunga, no tanam pinang, no belah dua, no sivik nasihat, no square, no lemah longlai, NO!…all you got is SEMANGAT UNTUK BERJAYA dan semuanya straight forward!

So please, search diri anda, tanya pada diri anda adakah anda bersedia untuk menerima satu kelainan? Satu perubahan?…Satu perbezaan? jika anda bersedia untuk satu kelainan, perbezaan rasa, perubahan dunia…maka dapatkan buku ini sekarang juga dimana-mana kedai buku MPH, Popular, Kinokuniya, Borders, where ever…

reminder : PLEASE ORDER…jika tidak ada stok, pergi sekejap jumpa girls yang kat kaunter tu, buat pesanan okay.

Salam Hormat
Razzi Rahman @ Brother Love
www.razzirahman.com

5 Comments

  • chenta

    Tahniah bro Razzi krna sekali lg mengeluarkan satu karya yg terbaik dn hangat dipasaran. Sy akn teruh menyokong bro. Chenta pun ingin ucapkn terimakasih byk2 pd bro yg tlh membantu Chenta dlm prhubumgan Chenta, olso tans ya sb masih bg peluang tuk beli harga promosi tuhh hhuhuhu…trlambat lak chenta membeli, hope dpt bc cepat buku trbaru ni bro…Bro, alhamdulillah lah dr buku2 bro dan juga ebook bro yg sebelum ni, byk membantu chenta, skrg dh lega dn lebih brsemangat chenta tau bro. Tkhs agian ya bro, muahss!!

  • huhu…syalah slh sorg org yg membeli last day tu bro, sori yek sibuk tul la lately ni bro 🙂

    pepun, suker sgt dan tak sbr nk baca ni bro, bila sampai buku ni huhu Monday kut ya???! all d best bro!

  • KEPADA SEMUA FANS & MY BROTHER LOVE BLOGGERS YANG SANGAT DISAYANGI :-

    Bro Razzi tak sangka masih ramai yang membeli last minute today, last day of promotions!

    Ingatkan selepas 1st day dipasaran secara online 2 weeks lepas, ramai dah beli. Aik? masih ramai lagi yang mendapatkan buku 101 Nota mencari cinta ini. Alhamdulillah!

    Hehe… mungkin mahu mendapatkannya dengan harga promosi tu ya. Apa-apa pun Bro Razzi ingin mengucapkan Jutaan Terimakasih di atas sokongan padu you all. Memang diluar jangkaan! …dan saya sangat terharu serta really appreciate it.

    Thank you so much for the support. You see, bukan niat Razzi untuk menaikkan harga buku ini, tapi sudah terpaksa atas permintaan pihak pengedar Mph Bookstore.

    Jadi, Razzi pun kalau boleh tak mahu lah you all terpaksa membeli mahal-mahal kan, mengapa kena bayar lebih, betul tak.

    SO, I hope semua yang berminat itu sudah dapatkan buku terbaru Razzi ini. Sekiranya ada yang ketinggalan, minta-maaf banyak-banyak, bermula esok you guys terpaksalah membeli dengan harga baru iaitu RM30.00.

    Salam Hormat,

    Razzi Rahman @ Brother Love
    Penyanyi & Penulis buku/ebuku cinta popular
    Malaysia. Active since 2007.

  • Alamak naik harga ke….?

    Tak pe la Brother love punya pasal… x kesah la naik harga ke… x naik ke.. yang penting ilmu cinta tu….

    Teruskan berkarya hingga ke akhir hayat. Moga memberi munafaat kepada semua pembaca.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending Posts

Edit Template

© 2023 Created with Royal Elementor Addons