(Tip & Cara ini adalah petikan dari ebuku Cinta Razzi Rahman @ Brother Love yang TERBARU : 101 cara “How to keep Your Man!”) 

Ciuman ke bibir dengan hanya satu ciuman sekali sentuh adalah satu move yang menyatakan anda ikhlas sayangkan pasangan anda. Lebih-lebih lagi sekiranya ciuman itu berbentuk mesra, BUKAN nafsu!

Ciuman mesra ini bagaikan anda cuba menyampaikan maksud yang anda kasihkan dia. Okey, tetapi itu bukanlah tip yang bro nak beri kat you, 😆

Adakah anda tahu yang sekiranya pasangan anda menerima sebuah ciuman mesra dalam tiba-tiba, ia memberi satu kejutan yang begitu hebat sekali? Ia akan membuat dia kegelisahan dengan perasaan ingin tahu dan tentunya dia akan tertanya-tanya,

“Mengapa you tiba-tiba gave me a kiss? apa hal?…what’s up babe?”

 Yeeeapp!!…kejutkan dia dengan ‘a sweet kiss’ ia pasti menjadi salah satu cara untuk menawan hati pasangan anda agar jiwanya sentiasa hangat mencintai anda. Okey, tapi bagaimanakah cara-caranya yang terbaik untuk anda lakukan?

tip brother love : Anda boleh lakukan kejutan sweet kiss ini dengan apa cara dan apa situasi sekali pun actually…tetapi, ada beberapa cara dan tempat yang cukup berkesan untuk anda lakukan.

Cubalah beberapa cara yang menarik ini :-

  • Apabila anda dan dia sedang bersiar-siar, perlahan-lahan…kiss dia!
  • Sewaktu dia sedang berbual-bual dengan anda dan menceritakan sesuatu…kiss dia!
  • Semasa dia baru sahaja keluar dari bilik air, peluk dan berikan ciuman mesra
  • Kejutkan dia dari tidur dengan sebuah ciuman mesra
  • Apabila dia tengah marah-marah, cium dia cepat-cepat….hehe 😉
  • Nak cara untuk memaniskan lagi kiss itu, letakkan gula-gula pasir manis tu di bibir anda seperti dalam gambar kat atas dan kiss dia!!

Interesting kan? hahaha . Okey, yang penting di dalam percubaan anda memberi kejutan hebat ini ialah, anda mesti buat dengan cara tiba-tiba. Datang entah dari mana, dalam duk buat benda lain, tiba-tiba anda berikan ciuman mesra kepada yang tersayang.

Surprised kan dia dengan just a small sweet kiss kat pipinya ke or even ke bibirnya, then selamba, buat tak tahu je….biarkan dia tertanya-tanya. Hahaha… tapi jangan buat selalu sampai 20 kali sehari NO!…itu dah tak special lagi macam tu, buatkan setiap hari tetapi pilih waktu dan ketika yang menarik seperti yang bro list kan tadi, BUT oopss…

WAIT* cium-cium juga…tapi semua yang bro maksudkan di dalam topik ini adalah hanya untuk mereka yang sudah berkahwin laaa…yang belum berkahwin tu jangan buat, berdosa! Tetapi, boleh get ready for it lah kan, timba ilmu rumahtangga so apabila dah berkahwin nanti, mudah bahagia hehehe…

Anda suka dengan Tip & Cara ini? …Ada 101 cara lagi untuk membuatkan pasangan anda semakin terpikat, bertambah sayang dan inginkan anda lebih dari biasa di dalam ebuku 101 cara “how to keep your man” sekiranya anda berminat untuk mengetahui lebih lanjut, sila klik di sini!

Ikhlas dari,
Razzi Rahman @ Brother Love
www.razzirahman.com



Apa komen anda? : [22] Comments