Cara Memikat yang terbaik!

Comments are off for this post.

Bagi bro, cara memikat yang terbaik adalah cara yang pernah kita lalui sendiri. Sebab itulah bro sentiasa menulis dari pengalaman sendiri, berkongsi apa yang pernah dilalui dari setiap situasi yang berbeza! Jadi, mengapakah ebuku 101 cara Mencari Cinta telah membantu ramai orang memiliki cinta?  

Kerana, di dalam ebook ini, ada 45 cara memikat dan 11 cara memikat penuh rahsia, yang bro sendiri praktikkan kesemuanya dan terbukti berjaya! Ikuti salah satu daripada caranya…

CARA 49 : Teknik Memikat ~ “Sebuah Pertanyaan”

Ebook Razzi RahmanMembuat satu-satu pertanyaan amatlah susah walaupun ianya kelihatan mudah. Anda boleh bertanyakan apa sahaja tetapi kemungkinan soalan yang ditanya itu hanya akan menjengkelkan si dia. 

Anda juga boleh bertanya tentang persoalan cinta tetapi adakah anda yakin soalan itu boleh memikat hati si dia? Teknik bertanya ini selalunya akan memakan diri sendiri sekiranya anda tersilap tanya. Malah mungkin akan membuatkan si dia benci dengan anda.
 
Dari pengalaman bro :

Apa yang saya belajar dari pengalaman saya ialah, Jangan sesekali memulakan perbualan dengan bertanya, “You dah ada yang punya ke?” WO…BORING la beb!

Sebaliknya mulakan bertanya tentang kehidupan sehariannya, keluarganya, kerjaya serta impiannya. Rutin biasanya… ia akan membuatkan situasi lebih selesa tidak terdesak dan tidak merimaskan.

Tapi, bagaimana pula untuk memikat hati mereka jika asyik bertanya tentang diri mereka betul tak? Well, itulah yang disukai ramai…tiada siapa yang suka jika anda sibuk bercerita tentang diri anda.

Anda mesti jujur dan ikhlas, jadi anda tunjukkan yang anda betul-betul berminat dengan kehidupannya, kariernya. Tanyakan pula tentang apa yang dia suka, makanan apa yang dia suka, tempat yang dia suka lawati, filem yang dia suka tonton, lagu kegemarannya. Utarakan persoalan ini secara berjenaka sedikit, tentunya dia tidak akan teragak-agak untuk menjawabnya dan secara tidak langsung memanjangkan perbualan anda.

tip brother love :
“Pendirian anda, menentukan pasangan yang bakal anda miliki. Jika anda suka mengambil berat, suka mengenali dan memahami tentang dia dengan penuh keikhlasan, maka anda tidak akan mempunyai masalah dalam bercinta…

it’s all about you and  your way!”

*Adakah anda masih single? Anda kesunyian? Masih mencari pasangan? Hilang semangat untuk bercinta? Tidak mendapat perhatian si dia? EBUKU 101 Cara Mencari Cinta adalah untuk anda! PASTI MEMBANTU ANDA!!…Ketahui lebih lanjut Klik di sini .

Ikhlas dari,
Razzi Rahman @ Brother Love
info@razzirahman.com

Share This Post

Share this article

Comments