Yang lawa, ramai lagi

Salamsss…. 😀 

Sepanjang minggu ini, its special!! Kerana, bro Razzi Rahman akan memenuhi setiap hari tip-tip cinta serta teknik-teknik yang ditulis dari pengalaman bro sendiri direct diambil terus dari ebook Bro yang bertajuk “101 cara Mencari Cinta” and all, FREE! 😉

Yang lawa Ramai lagi.
Sebenarnya di dalam tempoh pencarian cinta, ketahanan mental anda mestilah teguh dan kental dalam menghadapi segala dugaan. Mesti tabah menerima kekecewaan cinta. Ingat! Kalau gadis yang anda cuba pikat tidak berminat dengan anda, ingat kata-kata ni, Ada ramai lagi yang lawa, bukan dia seorang je!
 
Razzi Rahman's eBookSeriously, memang masih ramai calon yang menanti, percayalah! Anda cuma perlu membuka hati anda dan keluar mencari. Apa saya bimbang, nanti sampai tidak terlayan pulak dengan berbagai-bagai jenis karenah dan  rupa bentuk.

Anda tidak perlu bersedih, menangis atau memikirkan, “Aduuuh…hilang sudah peluang aku, mana ada lagi…” NO!…kena selalu ingat, ramai lagi!! KAWAN! Jangan risau…hilang satu, seribu yang datang. Banyakkan bersabar, ianya memakan masa. Tingkatkan latihan dalam cara berjenaka, berkomunikasi dan cara memikat. Saya yakin anda akan mendapat apa yang dicari.
 
Dari pengalaman bro :
 Jika saya katakan bahawa saya ‘pasang ramai’ mungkin kelihatan seperti saya jahat! Malah, tidak dinafikan kebanyakkan mereka lawa-lawa! Hehehe…Sebenarnya, ‘pasang ramai’ bermaksud saya bukanlah mempunyai beberapa kekasih dalam satu masa.

Tetapi saya mempunyai beberapa orang yang saya anggap berpotensi untuk saya jadikan kekasih. Semuanya menjadi kawan rapat saya. Mengapa saya lakukan begitu?

Well, secara logiknya, saya tidak boleh hanya mengharapkan pada seorang sahaja. Banyak faktor yang perlu diteliti. Saya dan dia kena sama-sama memahami. Kita juga kena tengok dari segi peribadi, perangai, tabiat…. semuanya perlu dipertimbangkan.

Jadi, adalah lebih baik saya berkenalan dengan kesemuanya dan cuba mencari yang benar-benar sesuai untuk saya. Jika secara kebetulan dia juga menaruh hati pada saya, maka barulah saya akan setia kepadanya! Ya lah…bila dah declare couple…tak boleh lah nak berkawan ramai-ramai lagi betul tak. Nanti ada pula yang cemburu…

tip brother love
“Ramai orang tahu cinta memerlukan kesetiaan, ramai yang setia di awal perhubungan. Tetapi tidak ramai yang setia selamanya! Ini adalah kerana kesetiaan itu terbina sebelum benar-benar mengenali dia yang dicinta.”

==============================

eBook Razzi RahmanAnda mahu tahu lebih lagi? Mahu tahu tip dan teknik cinta brother love? Miliki eBuku 101 cara mencari cinta yang terbukti telah membantu ramai individu memiliki cinta yang diidamkan selama ini! Klik di sini untuk maklumat lanjut.

JANGAN TERLEPAS peluang memiliki PAKEJ BELI 1 FREE 2 pada harga yang sangat berpatututan. Promosi ini akan ditamatkan pada bila-bila masa sahaja, Dapatkan sekarang! klik di sini.

10 Comments

  • Halim

    tpkan cik BIE, lg payah klu, dah lah xhensem, tp gf ramai pulak kan, hancur luluh!! hakikat nye hensem ke tak, tu bukan ukuran rasenye, tgk hati ler…suka berbakti ke, suka membantu, suka mengambil tahu, mahu kenal keluarga….baik lah tu. Klu yg jht ni bak bro salu kate, nk kenal makbapak pun xmahu die haha!!!

  • mm btul gak tp kekadang yg x ncem tu la yg membahagiakan kita tul tak. mcm pengalaman sy …yg ncem sume curang n pantang tngok org cantik cikit. lgi plak x knal maka x cinta tp bila jatuh hati merana.. keh keh keh

  • amboi.. cik putri… mcm ngah knal aty budy jew.. adoi.. ala cun kew x kew klu aty dah mcm kerang busyuk x gne gak… lawa kat paras rupe jew.. klu tuhan nak amek blk blew2 mse jew… so jgn pk lawa or ensem tp aty tarak cantik x gne gak bro… so kite kwan jew gan semua org x kire la lawa or x.. mahu pun org glew.. so knl diri die… so bru wat plhan .. nie x pk lawa ensem.. sobat jd bf/gf.. as 2 esk dew mslah… syg nak lepskan sbb lawa or ensem… adoi.. aty pun senang… ape2 pun knl la haty budy not haty body ok…. amin..

  • Boby @ MaSteR HaTeR

    SAlam Semua…. 🙂

    Nice this post, I like it…

    Orang Cina CAkap… “1 Lari, 10 Mari” 😀
    Tak guna Muka lawa, tapi Hati tak lawa..?
    Betul ke Bro..? hhhehehhehehehe6….

    Sorry Bro,kurang dah nak online nie..
    Busy..? 🙂

  • Put3 ~ betul tu 😀 …sapa suruh declare awal-awal kan hehe, jawab laaa…

    Tipsgoda ~ Honestly, pernah juga kehilangan fokus ni, Im just human…thats why i banyak menulis about this matter. Pengalamana tuu hehe… i share a lot in all of my ebuku dan buku lah. Baru istimewa kan. 😉

  • Bro,pernah hilang fokus ke pada yang satu?cite la pengalaman sikit..

  • put3polaris

    aii bro…
    put3 setuju sangat dgn bro….
    b4 declare kwn ahh manyak2,,, xpe… bgs…
    byk pilihan… n pilih ahh yg tbaik antara sume tu…. tp jgn tsalah pilih sudah.. hehe
    kepada yg sudah declare,, setia ahh pd yg 1…
    lau ada yg xkena dgn bf/gf tu,, ha pepandai ahh… sape suh declare awaiii2…
    pape pun kenal hati budi dulu… yuhhu…

  • Seri ~ Yep! definately boleh. Tak kiralah male or female. As long as boleh adjust…boleh lah 🙂

    Tipsgoda ~ Hehe, kalau tersangkut 2-3 orang sekali jatuh cinta…koyak laaa. Kepala pun pening, peluang pun tipis bila hilang fokus pada yang satu. 😉

  • betul bro,in life bukan ade seorang je.and our life is not just for one person..tak bermakna if seseorang buat kita sedih,hidup kita kena berubah sebab that person.

    dalam mencari pasangan kita kene ‘selfish’ skit.tahu apa yg kita cari.So cara bro untuk ‘pasang’ ramai is a good approach..

    cuma jangan ‘tersangkut’ kat ramai dah la..haha

  • hi bro,
    adakah tips ini boleh diaplikasikan pada wanita juga? have more male friends in order to make the rite choice?
    🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending Posts

Edit Template

© 2023 Created with Royal Elementor Addons